THE RESULT OF THIS WEEKEND


Foto: Daniella Witte


En lugn lördagskväll med familjen sittandes framför film resulterade för mig i en liten ommöblering i vardagsrummet. Jag har länge gått och laddat för att sätta igång och tanken var att bli klar med detta lilla projekt under helgen men så klart blev det lite större än vad jag tänkt..... Nu står det ofärdigt men jag hoppas på lite ork i kväll till att ta hand om det. Tror i alla fall att det kommer bli rätt bra när bitarna faller på plats;)

A quiet Saturday night with the family sitting in front of film resulted for me in a little rearranging the living room. I have long gone and uploaded to launch and the idea was to finish this little project over the weekend but of course it was a bit bigger than I thought ..... Now it is unfinished but I hope for some surplus energy in the evening to take care of itThink of all cases it will be pretty good when the pieces fall into place;)




Foto. Daniella Witte



Fin start på veckan till er!

/Daniella


6 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag är mer än ganska säker på att det kommer att bli bra... hela du är ju bra ;) Väntar med spänning på att få se resultatet Daniella!

Hoppas du hittar ork och lust i kväll...annars så kan du vara säker på att projektet med stor sannorlikhet inte kommer att springa i från dig...finns kvar i morgon också:)

Kram Tina

@my casa sa...

Självklart blir det bra när bitarna faller på plats,
kan inte bli annat när det är DU som stylar:)

Lina på rumochrabalder sa...

Mer bilder vill jag se! Jag älskar era golv. Och trädet. Du och Sofie har verkligen gett mig blodad tand på det därade. Kram till dig!

Ilianas Notebook sa...

I love your house!

lisa sa...

Gud vilket härligt rum!

Anonym sa...

Hej! Härlig blogg! Blev nyfiken på växten i kruka, vad är det för växt? / Lisa